FERROTONE (Spatone) Apple N14  Vaata täismõõdus

FERROTONE (Spatone) Apple N14

9,90 €

Hea pakkumine!

Soovin personaalset konsultatsiooni

VANA HIND 17,50 EUR 

NB! aegumine on 31.12.2022

 

*100% naturaalne - vesi allikast. Ei sisalda värvaineid, suhkrut ja magusaineid.

*Kõrge biosaadavus - kliinilised uuringud tõestavad, et FerroTone tootest imendub raud 40% ulatuses, samal ajal toitainetest on imenduvus 5-10% ja sünteetilistest toodetest - 3-10%

*Sobib rasedatele ja lastele al. 2 eluaastat  

 *Sobib pikemaajaliseks kasutamiseks

*Ei ärrita magu - puuduvad sellised kõrvaltoimed nagu kõhukinnisus ja -lahtisus, iiveldus, oksendamine

*Tõstab ja reguleerib raua sisaldust, sobib ka normaalse raua sisaldusega patsientidele. Ei kutsu esile hüpervitaminoosi. 

*Gluteeni- ja laktoosivaba

Rohkem infot


FerroTone Apple on kombinatsioon rauaga rikastatud allikaveest ja naturaalsest kontsentreeritud õunamahlast C-vitamiiniga raua paremaks imendumiseks.

Kasutamine: Ööpäevane annus - 1 pakk, täiskasvanud ja lapsed - 1 pakk päevas, rasedad - 2 pakki päevas.


Ideaalne tänapäeva elutempo jaoks – võib kohe tarvitada! Ei vaja lahustamist!

NB! Soovitatakse teha intervalle FerroTone kasutamise ja  söögi- / joogikordade vahel!

“Riskigrupid“

1.Naised – rasedus, menstruatsiooni periood, premenopaus, menopaus

Statistika andmete kohaselt iga teine naine viiest kannatab rauapuudulikkuse all, mis teeb neid rõhutuks, hajameelseks ja väsinuks. Kui Te olete rase või planeerite rasestuda, informeerige  oma arsti kõigist ravimitest ja toidulisanditest, mida kasutate!

2. Lapsed ja noorukid – sage piimatoodete tarvitamine, stress, kiire kasv, ebaregulaarne ja mittepiisav toitumine ja rauavaene menüü mõjutavad raua sisaldust veres. Rauapuudus võib eslie kutsuda sellised sümptomid nagu hirmu- ja pingetunne.

3.Seeniorid 60+  - iga neljas inimene, vanem kui 60.a., kannatab raua puuduse all.

4. Need, kes kasutavad ravimeid, mis vähendavad raua sisaldust veres  (tetratsükliin, trientiin, tsink jt)

5. Sportlased – raua sisalduse vähenemisele organismis mõjub higistamine, jooksmine kõval pinnasel. Raua vähenemisega võib sportlastel tekkida väsimus, ärrituvus, motivatsiooni puudus, taluvuse piiri vähenemine.

6. Taimetoitlased -  Tumerohelised salatid, melass, teraviljad ja paljud puuviljad on rikkad raua poolest. Raua omastamine taimetoidust on raskendatud fütaatide, kaltsiumisoolade ja oblikhappe sisalduse tõttu.

Pea meeles - ei ole oluline, mitu milligrammi rauda Sa saad, vaid kui palju Sinu organism omastab.

* Vaata omatoitumisharjumused üle  *Pea meeles, et paljud söögid ja joogid takistavad raua omastavust toidust (vein, kohv, tee, pimatooted, tannine sisaldavad joogid, tästeratooted, mõned ubade sordid), * Toitainete praadimine ja suitsetamine vähendab raua sisaldust toidus *Vitamiin C tõstab raua biosaadavust.

Säilitada jahedas, kuivas, lastele kättesaamatus kohas.

Tootja: A.Nelson & Co Ltd., London, UK, 

Firma Nelson on asutatud 1860.a. ja omab sajandi kogemust looduslikke toodete tootmisel.